فیلم سینمایی «خبرنگار» با گویندگی 32 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.  
کد خبر: ۱۴۲۲۲۰۶

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی محصول کره جنوبی در سال 2015 قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. 

مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، علی اصغر نیک رضایی، آرزو روشناس، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، بهمن هاشمی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند. 

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: هیو مو هیوک یک روزنامه نگار است. او درباره یک قاتل زنجیره ای، مقاله ای می نویسد که یک شبه او را تبدیل به شخص معروفی می کند اما خیلی زود معلوم می شود که مقاله اش براساس اطلاعات اشتباه بوده است. 

این سینمایی یک درام معمایی و جنایی است که خط اصلی آن تلاش برای شناسایی و دستگیری یک قاتل است و از این لحاظ وجهه ای روانشناختی دارد در حالی که خط های فرعی داستان نیز در نوع خود جذاب هستند و کشش فیلم را مضاعف می کنند. فیلم کارگردانی و بازی های خوبی هم دارد و می تواند دوستداران فیلم های معمایی و جنایی را راضی نگه دارد.  

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه سه، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها